Slö och omotiverad dag idag....

Varken motionerat eller ätit riktigt bra idag, det känns att det är "den tiden" i månaden om vi säger så. Sötsuget finns där hela tiden trots att jag håller nere mängden kolhydrater och kroppen känns tung och seg. Tog en rask -men kort- promenad med hundarna i morse och i övrigt så har jag inte gjort många knop =). Hoppas på en bättre dag i morgon, om inte annat så har man ju lovat bättre väder då, så kanske blir jag mer motiverad att gå ut och gå. Tänker vänta till efter helgen innan jag far på gymmet igen, vill vara säker på att förkylningen har gått ur kroppen så att jag inte blir sjuk igen av att jag tränat för hårt för tidigt. 

Just nu sitter jag och ser Sveriges Mästerkock, ska bli riktigt spännande att se vem som vinner =) Väntar på att Älskling ska komma tillbaka från byn med en kaka mörk choklad så ska jag käka lite hallon med grädde och hackad choklad. Vi får väl se om det dämpar eller triggar sötsuget, är tyvärr rädd för det senare =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback