Tisdag

är det idag. Så det så!

Känner mig rätt uttråkad och har svårt att hitta något att skriva om, men något ska jag väl ändå kunna komma på! 

Var i Piteå på sjukhuset i morse, och nu kanske jag äntligen har fått en förklaring på mina magproblem, en del av dem iaf. De gjorde ett UL på buken och hittade gallstenar, så troligen är det de som har spökat. Kan ju vara skönt att veta, även om jag inte har tänkt göra något åt dem just nu. Det sägs ju att fet mat framkallar gallstensanfall, men jag har aldrig varit så fräsch i magen som jag är nu, med rätt stora mängder fett. Så tydligen så är det kombinationen fett och kolhydrater som gör mig dålig. Sedan min kropp ställt om sig till nya dieten så har jag knappt haft magproblem en enda gång! GI/LCHF har verkligen bara fördelar för mig =)

Gjorde sååååå god middag idag. Jag vände torskfiléer först i uppvispat ägg och sedan i havrekli. Jag stekte dem sedan på medelvärme tills fisken var genomstekt och serverade med smör som jag blandat med lite vitlök och persilja. Som sagt, mumsigt! Ska definitivt prova göra detta fler gånger, till och med Vilden gav maten med beröm godkänt =)


Nu tycker jag att Älskling ska komma hem från jobbet, vi blev tvungna att sluta mitt i ett spännande avsnitt av Heroes i morse så nu vill jag ser fortsättningen =)

Kommentarer
Postat av: Ibrahimirene

I LOVE THIS PAGE. IT LOOKS REALLY NICE. KEEP IT UP


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback