Utmaning Dag 05 – Favoritsaker

Tar dag 5 på en gång eftersom jag varit lite slö med att skriva sedan jag påbörjade utmaningen =)

Det här är ingen fråga som är jättelätt att svara på för mig. Jag är inte en särskilt materialistisk människa och det är få prylar som jag fäster mig vid. Men några saker har jag nog som betyder lite mer för mig än andra!!
  • Vår sänggavel! Den perfekta möbeln enligt mig, raka former och i oljad ek =)
  • Min läsfåtölj från IKEA, tyvärr tillbringar jag för lite tid i den för tillfället.
  • Fotoalbumen från när Vilden var liten: sedan hårddisken på datorn kraschade för några år sedan så är de få foton som finns från hans babytid guld värda!!
  • Datorn, skulle aldrig överleva utan den.
  • Min skoter såklart!
Ja, det var vad jag kom på just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback