Viktigt!

Ja, eller viktigt iaf =) I morse var jag återigen under min magiska 80-kilosgräns, härligt! Vet ju tyvärr att den här helgen kommer att innebära många tillfällen till syndande, men det blir som det blir =). Är så glad över att jag i alla fall tar mig under 80-kilosstrecket, så resten kommer när det kommer. Huvudsaken för mig just nu är att jag ser till att träna och äta hyfsat nyttigt, är så lycklig över att må så bra som jag gör nu!

Hur som helst, nu har jag då i alla fall gått ner 10 kilo sedan vi började äta GI. Min blivande man har gått ner runt 13 kilo och är i mitt tycke kanonsnygg =)

Nu ska jag börja med min och Vildens middag, plättar för honom och kokospannkakor åt mig! Hoppas alla får en trevlig helg, det har då jag tänkt ha =)

Kommentarer
Postat av: Annica

Officiellt nu då???


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback