Få ordning på mitt träningsliv igen!

Japp, det är projektet från och med nästa vecka. Planerar in ett simpass, två löppass och ett styrkepass per vecka. Tidigare har jag mixat hejvilt med löpning och styrketräning, men nu blir det till att separera det hela för att få lite bättre koll på framstegen. 

Rökningen har jag mer eller mindre satt ett stoppdatum på. Jag vet sen förra gången jag slutade att jag är betydligt mer motiverad att sluta när jag tränar på ett planerat sätt, för då känner jag hur mycket lättare allt går utan nikotin i kroppen.

Min weight loss ticker här på sidan har ju ganska glädjande nyheter: trots allt fuskande under sommaren så är jag mer eller mindre viktstabil och bara i veckan har jag gått ner de nästan 2 kilo jag hade gått upp, naturligtvis bara vätska men ändå, den är ju inte så dålig att bli av med den heller =)

Har också justerat min målvikt, tyckte att 69 kilo känns som ett bra mål för då blir det -20 kg precis =)

Nej, nu ska jag sluta planera och istället krypa ner i sängen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback