Har facebook havererat??

Har inte kunnat logga in via datorn varken idag eller igår... Har även provat med olika webbläsare, men samma resultat! Frustrerande, tydligen ÄR jag lite facebookberoende =) Via telefonen tar jag mig dock in men det går tröööögt och "nyheterna" laddar inte upp som de ska. Jaja, små bekymmer egentligen, men irriterande...

I övrigt går livet sin gilla gång här hos oss, inga större nyheter att dela med mig av faktiskt =). I morgon jobbar jag sista dagen på bageriet, skönt! Uppskattar naturligtvis att ha jobb åtminstone några veckor om året, men skiftgången tar död på min mage...

Nej, nu ska jag försöka gräva fram lite novalucol här hemma och hoppas på bättre tider för mig och min magkatarr...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback