Jobb i morgon!

har vinkat av Älskling för en stund sen, nu sitter jag i soffan och glor på lite Dawson's Creek =) I morgon blir det jobb 10-18, kan väl inte säga att jag längtar direkt men tror säkert att det blir bra, behöver bara komma in i det litegrann igen. Alltid svårt att få till allt när man inte jobbat på ett tag! Även lördagen spenderas i arbetets tecken. 

I övrigt händer det inte så mycket, det är väl kanske ett av arbetslöshetens kännetecken =) Lagade dock god middag idag, kycklingschnitzel med grönsaksmuffins och ädelostcreme. Mumma! Fick order av Älskling att laga det fler gånger så då fick det tydligen godkänt =)

Nej, nu ska jag koncentrera mig på teven en stund och sen är det väl bäst att krypa till kojs.


Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback