Sweeney Todd - the demon barber of Fleet Street

Jag gillar verkligen denna film =) Det är tillräckligt lustigt att höra Johnny Depp sjunga i en musikalfilm, men kulmen nås någonstans när Alan Rickman tar ton =) DET trodde jag aldrig att jag skulle få se!

Om det nu är någon av er som inte hört talas om filmen i fråga så kan jag berätta att den är en "skräckmusikal" med bland andra Helena Bonham Carter, Sacha Baron Cohen och som sagt Johnny Depp och Alan Rickman. Filmen utspelar sig på 1800-talet i ett gråsvart, dystert London. De enda färgklickarna i filmen är blod, blod och blod. Och tro mig, det förekommer en hel del sånt!  Hur som helst är filmen klart sevärd. 

Sisådär, nu har jag försett er med lite onödigt vetande, nu kan jag återgå till att se sagda film!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback