11-årsfirande ikväll

Ikväll firar jag och älsklingen vår 11-årsdag. Egentligen var det igår, men då var det julmiddag hos mamsen som gällde, så då tog vi det ikväll istället :-) vi har just smällt i oss varsin plankstek så nu är magen mycket full!

Har svårt att fatta att det är elva år sedan jag förälskade mig i världens snällaste, roligaste, mest kärleksfulla och allmänt bästa kille! Vi har gått igenom sååå mycket tillsammans, på både gott och ont. Men tack vare de där händelserna som lika gärna kunde ha drivit oss isär så står vi där vi står idag, nygifta och lika kära i varandra som någonsin. Jag önskar att alla människor kunde få uppleva att älska och att bli älskad på samma vis som jag!

Nu ska jag krypa ner i soffan med sagda make och bara njuta av närhet, pussar och kramar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback