En helt vanlig dag.

Som de flesta andra dagar! Här händer inte alltför mycket, det mest upphetsande som händer under dagen är nog tillagningen av middagsmaten... :-P Det blev för övrigt en kycklingpaj a la GI, pajskal gjort på sojamjöl och dinkelsikt och en fyllning med kyckling, purjo, paprika, CF paprika/chili och lite ägg. Väldigt gott, men det här med GI innebär att man äter såååå mycket kyckling att jag snart börjar kackla! Tur att vi älskar kyckling, hela familjen....

Just nu längtar jag mest efter att äta färdigt den här penicillinkuren så att jag kan börja träna ordentligt igen... Viktminskningen knallar visserligen på, har gått ner ungefär 5,5 kilo på tre veckor, men visst bromsas det hela ner när man inte kan träna!

Nej, nu ska jag återgå till min tevekväll; just nu är det Sveriges mästerkock, sen blir det Vad blir det för mat, därefter Jamie Oliver och till sist En man och hans fruar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback