Längtar tills det börjar våras!

Jag blir så GLAD och uppåt när solen börjar titta fram som den gör idag! Den här tiden behöver man verkligen få en påminnelse om att det kommer ljusare tider och att värmen kommer tillbaka så småningom =)

Men innan dess så ska min älskade lilla Vilde hinna med att fylla 5 år! Kan knappt tro det, men vilken förälder säger inte så när barnen blir äldre och äldre... :-) Kalaset blir på Leos, som Vilden har tjatat! Däremot tycker jag att det är svårt att hitta presenter till honom, har hittat några fina saker på Lekmer och jag tror nästan att vi får nöja oss så, kalaset är ju inte gratis, det heller... Februari är definitivt vår värsta månad, pengamässigt!


25-27 mars är det sedan dags för en av årets höjdpunkter; Brännmarkshelgen! Hoppas på bra uppslutning i år, det är helt enkelt skitkul att få köra skoter i två dagar med alla fina vänner =)


Nej, nu ska jag lurva iväg och försöka få på min frusna kropp lite mer kläder, bär av mot vårdcentralen om en stund för kontroll av min hals... Gruvar mig för att gå ut bara, gå ut i kylan med feber i kroppen är ingen höjdare =)

Kommentarer
Postat av: s i m o n e

krya!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback