Lite förrådsrensning..

Fick ett ryck nu i eftermiddag och började gå igenom lite i förrådet för att se om jag hittade något att sälja. Är ganska skönt att göra det lite emellanåt, inte minst eftersom jag är sådan att när jag ledsnat på något så är det för det mesta DEFINITIVT. En lampa som jag blivit less på och tagit ner, ja den kommer mest troligt aldrig upp igen! Lite olika grejer hittade jag, så jag ska sätta mig och flytta över bilderna till datorn och sen börja fixa annonserna... Ska ju även annonsera ut min ena skoter, om vi nu bara lyckas fixa primerpumpen på den någon gång =) Känns som att två skotrar till lilla mig är lite överkurs...

Nej, nu ska jag gå och se vad familjen har för sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback