1 månad som rökfri!

Japp, igår passerade jag enmånadersmarkeringen sedan jag slutade röka =). Nog för att det känns lite onödigt att hålla räkningen, det är ju ändå inte väsentligt, men liiite stolt måste jag väl få vara ändå? Det känns som en så otroligt stor bedrift, och jag är så glad att jag vågade ta steget, helt tack vare Allen Carrs bok!
Försöker starta ett nytt, hälsosammare liv rent allmänt, nu äter vi GI här hemma (fast Vilden får förstås sina kolhydrater) och jag och Älskling försöker komma igång med träningen. Igår var vi på gymmet och jag gav Älskling i uppdrag att döda mina magmuskler: jag kan meddela att han gjorde sitt bästa! Känner träningsvärken komma smygande i detta nu =)
Nej, nu ska jag fixa mig en nyttig frukost och sen ska jag slappa en stund...

Kommentarer
Postat av: Ann

Och du är så duktig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback