Boxning...

...har jag provat på idag! När jag kommit över känslan av att det är något pinsamt med att stå mitt emot min sambo och svettas och slåss så var det riktigt kul! Förutspår dock en hel del träningsvärk i armarna i morgon...
Hur som helst, jag tror att boxning är något jag faktiskt kan fastna för faktiskt, tänker släpa mig iväg till träningshallen nån dag här framöver och prova boxa lite säck i min ensamhet, bra för att bli av med agressioner i alla fall!

I övrigt händer inte mycket, inte nåt som är värt att skriva om i alla fall. I morgon ska jag uppfylla mina skyldigheter mot AF och ringa in och rapportera om vad jag pysslat med sen sist. 

Nej, nu ska jag gå och släppa in hundarna och sen börja göra Vilden nattiklar.

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback