Bröd, bröd och bröd.

Det är ungefär vad mina dagar består av just nu! Och möjligen lite sömn och kanske - i bästa fall - lite mat då och då =). Nejdå, så farligt är det egentligen inte, men det här med treskift är verkligen inte något för mig och min kropp, det är bara att konstatera. 5 veckor och 1 dag kvar tills det är färdigjobbat, det känns läääänge....

I morgon blir det en snabbtripp till Pite, lite grejor som måste fixas + att jag ska köpa en "onepiece" till Vilden, han har varit så avundsjuk på min ända sedan jag köpte den =) Han ska få stanna hos farmor medan jag och Älskling far till stan, så då får det bli ett litet paket till honom!

Nej, nu ska jag drälla i säng så att jag kanske får några timmars sömn åtminstone..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback