Lördag

Denna lördag har jag och Vilden tillbringat i stan tillsammans med systeryster. Uppdraget var inköp av presenter till vännernas småbebisar, Linn och Roberts lille Gabriel och Sara och Connys lilltroll Molly. Hittade jättefina saker! Vilden börjar nu intressera sig för att vara med och välja presenter, även om intresset kanske inte är rekordstort än så länge =) Blev jättenöjd med inslagningen av presenterna, men dem visar jag inte här ifall de nyblivna föräldrarna kikar in, det vore ju fusk!

Annars händer det inte särskilt mycket, jag jobbar hela veckorna och är trött hela helgerna! Så festligt är det just nu =)

Nej, nu ska jag gå och kolla om Älskling behöver hjälp med middagen!

Nu är det förresten bara 56 dagar kvar tills vi blir man och hustru, längtar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback