Nöjd och glad!

Japp, precis så känner jag mig idag =) Har egentligen ingen särskild anledning till det, men vissa dagar är bra helt enkelt =) Sovit ganska bra, ätit god middag, gett Vilden en efterlängtad present och sen trevligt besök av Åsa! Enda smolket i bägaren är ju att jag snart ska iväg och jobba natt, men vad gör det? Snart helg iaf =) Visserligen ska jag jobba på butiken på lördag också, men det är då bara trevligt. Lördag kväll blir det nog mest att slappa i soffan med Älskling eftersom vi knappt har träffats i veckan (jag nattskift, han eftermiddag). Och hoppas hoppas, kanske blir det FEST nästa helg =) Är sååååå festarsugen.

Tänkte ta kort på Vilden i nya presenten (mysdress/onepiece) men glömde tyvärr bort det. Får göra det i morgon istället. Han blev då VÄLDIGT glad, ligger till och med och sover i den nu!

Okej då, jag vet en grej som gjort mig extra glad idag: fick mejl från butiken där jag beställt klänningen! Nu är den färdigsydd och skulle skickas från fabriken i morgon. Så då den kommer till Sverige så ska butiken bara gå igenom den och sen skickas den till mig!! Längtar såååå mycket efter att få se den och prova den. Hoppas bara att den passar... Nu är det bara drygt 2 månader kvar, kan knappt vänta! I måndags var vi och provade ut Älsklings jackett, han var så jäkla snygg i den. Kan inte riktigt fatta att vi snart är man och hustru!

Nej, nu ska jag gå och göra mig färdig inför jobbandet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback