Funderar på en promenad.

Som ni kanske har gissat av ämnesbytet här på bloggen så går det inte så bra med träningen just nu. Att ta mig ut på en promenad skulle i själva verket vara nästan en bedrift av mig som läget är nu! Men i morgon har jag planerat in en nystart, blir gymmet direkt i morgon bitti. Jag känner ju i kroppen hur mycket bättre jag mådde när jag tränade varje/varannan dag och framförallt INTE RÖKTE. Måste försöka få tillbaka den känslan bara, lättare sagt än gjort..

Familjen har jag skickat ut på expedition till Grubban, de skulle kolla hur det ser ut i skogen Älsklings familj äger efter stormen igår. Inväntar rapport..

Nej, nu ska jag gå och göra... något. Vet inte vad =)

Kommentarer
Postat av: Anette

Vad glad jag blir! Tack snälla goa du för den kommentaren! Kram

Postat av: Sara

Nej inte alls, men blogg ville inte vara med nå mer. Bilduppladdningen gav upp :/

2011-06-12 @ 13:02:22
URL: http://paxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback