Det är nära nu!

Ställde mig på vågen i morse och nu saknas det bara 0,7 kilo tills jag har passerat min första magiska gräns! =) Jag minns inte sist jag var under 80 kilo, men det måste ha varit ungefär när jag och Älskling träffades för sisådär 10 år sedan.. :-S


Kom hem från gymmet för en stund sedan, gjorde bara 2,5 kilometer på löpbandet idag eftersom jag och Älskling ska fara och boxas ikväll, bäst att spara lite energi =) Nu sitter jag och dricker kaffe och ser Mythbusters, lätt det bästa programmet på teve under dagtid. 


Haha, ja just det förresten. Blev ju förbannad när Boxer släckte ner Animal Planet för oss för någon månad sedan pga övergång till mpeg4-sändningar på den och några andra kanaler. Satt och funderade på att byta kanalpaket igår och då insåg vi att något inte stämde: den nya Boxermodulen vi köpte till platt-teven ska ju vara förberedd för mpeg4??! Så Älskling ringde Boxer och två timmar senare hade vi Animal Planet igen, yay! Kortet var bara inte uppdaterat tydligen.


Jag funderar allvarligt på att krypa ihop under filten nu och ta mig en liten tupplur, det vore rätt skönt...

Hoppas ni får en bra dag idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback