härlig känsla i kroppen efter träning!

så skönt, kommer precis från gymmet där vi först tog en halvtimme på löpbandet och sen en omgång styrketräning =) Har verkligen börjat älska känslan jag har i kroppen efter träning, den där känslan av att musklerna verkligen fått jobba! Se där, det tog bara nästan 27 år för mig att inse hur härligt det kan vara att träna =)

I övrigt händer inte mycket i mitt liv måste jag säga. I dag blir det lunch med Ann och Louise och sen ska jag på ica och storhandla!

Nu duschen.

Kommentarer
Postat av: DL

När endorfiner börjar flöda finns det ingen bättre drog än träningen. Och vill du höra något fantastiskt? I motsats till andra droger ökar inte resistensen mot endorfiner när du tränar länge utan det ökar istället vällust känslan. Därför kommer du bara må bättre, ha roligare och längta efter gym- eller löppasset ju längre tid som passerar.



Grymt jobbat också med vikten syster(kopplat till det senaste inlägget), måste vara hur skönt som helst!

2011-03-16 @ 10:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback