Hemmadag.

Idag blev det en hemmadag för mig och Vilden, han fick vara dagisledig pga hosta och lite snor. När han verkar halvrisig så föredrar jag att ha honom hemma för att kunna kolla lite noggrannare hur han verkar må. Kan dock konstatera att det absolut inte är något fel på honom trots hostandet, energinivån är hög =)


 

Andreas Eenfeldt har även en sida, Kostdoktorn, där det finns mycket bra läsning!

 

Jag hoppas att de stackars få läsare som jag har, ursäktar att det här håller på att förvandlas till en kost- och hälsablogg =). Funderar faktiskt på att starta en ny blogg där jag kan få utlopp för detta nya intresse, medan jag kan behålla den här bloggen mer som den dagbok den tidigare varit. Men vi får se hur jag gör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback