Idag har vi shoppat!

Idag drog jag och mina pojkar mot Lule för lite shopping! Jag behövde en klänning till firmafesten på lördag (ser för övrigt jättemycket fram emot den!) så det var dagens mission. Det var ingen lek, men till slut så hittade jag en på kappahl. Inget märkvärdigt, men den funkar =). Dagens bästa nyhet är dock att jag gått ner en klädstorlek, vilket kändes helt suveränt! Och kläderna börjar faktiskt sitta snyggare också... Hittade även en tröja på Cubus, där finns det något guldkorn då och då.

Min snygga Älskling inhandlade nya jeans eftersom de gamla ramlar av honom =). Han hittade sig även en skjorta och ett par linnen. Skjortan var skitsnygg:

Bild lånad från H&M:s hemsida

Bara så nu ingen missar detta faktum så ska jag klargöra att skjortan är LILA! Och det var inte ens jag som valde den :-). Han har tydligen skaffat sig smak på äldre dar, min Älskling.

På tal om H&M så provade jag en riktigt fin klänning där som satt som ett smäck. Trodde jag i alla fall tills jag kollade i profil! Den mosade ihop behagen fullkomligt (om vi säger som så, mina såg ut att vara A-kupor så då förstår ni...) Synd på en snygg klänning i övrigt :-/

Nej, nu ska jag gå och mysa lite med min Älskling, måste ladda upp med gostid innan han far på kurs i två veckor :-(
Förresten, bilder från Brännmarkshelgen kommer förhoppningsvis upp snart, måste bara kolla med alla att jag får lägga upp fotona!

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sara

Härligt vännen att du hittade nått som du ville ha =)

Bilder på oss är då grönt!!!

Postat av: Carolin

det är bara du lägger upp korten för oss :) ska bli kul att se!

2011-04-05 @ 22:25:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback