Tisdag

Idag har datorn fått jobba rejält redan. Kämpar på med jobbsökandet och har även skickat iväg en förfrågan om praktik. Blir tokig om jag inte får komma ut ur huset och göra något vettigt snart! 

Nu sitter jag och svettas över vår budget, inte underligt att det är på öret varje månad.... Det är så frustrerande att aldrig kunna spara och lägga undan pengar, utan allt går verkligen åt varje månad. Jag och Älskling ska sätta oss någon kväll väldigt snart och verkligen gå igenom vår ekonomi för att se om det finns något som vi kan dra ner på. (budgeten gör jag på Smart budget, ett jättebra verktyg för att få koll på ekonomin, och gratis dessutom!)
Att lägga undan pengar är en nödvändighet för oss just nu, så jag hoppas verkligen att vi lyckas hitta någon lösning. Vi har även funderat på en del andra förändringar här hemma, men mer om det om det nu blir verklighet!

Nej, nu ska jag hämta Vilden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback