Trååååk

idag har vi en äkta tråkdag, jag och Vilden. Just nu sitter jag och stoppar i mig lite lunch, men frågan är vad vi ska hitta på sen...

Lunchen består för övrigt av gårdagens rester: laxfilé med romsås och stekta grönsaker (svamp, paprika och lök). Har även provat göra nötbröd som ska provsmakas när det hela har svalnat lite. Nötbrödet är egentligen ett LCHF-recept, men eftersom jag känner att min viktnedgång bromsas av att äta vanligt (grovt) bröd så ska jag prova det här istället. Bröd vill jag definitivt inte leva utan!

Viktnedgång, ja.... Det är så retsamt, fortfarande 0,2 kilo kvar tills jag passerat min drömgräns! Hade verkligen hoppats få se 79,9 på vågen innan det bär av till Brännis i morgon, men vi får väl se hur det blir med den saken =)

Just det, i morgon är det dags för BRÄNNMARKSHELGEN, en institution i vår vänskapskrets =) Har varit omständigt i år och länge visste vi inte om det skulle bli av, men nu smäller det snart =). När Älskling har slutat jobba idag så ska vi fara dit och dammsuga och skura, göra lite allmänt snyggt bara innan vi far upp och stökar till igen!

Nej, nu ska jag koncentrera mig på lunchen. Ifall jag inte hinner skriva mer så vill jag önska alla en trevlig helg, det ska då jag ha =)

Kommentarer
Postat av: Ann

Kanske blir av nästa år för oss.

2011-03-24 @ 17:41:03
Postat av: Annica

Hoppas ni får riktigt roligt!!! Och hälsa från mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback