Äntligen kom mitt kokosmjöl!

Och jag var så ivrig att jag precis hann hem med paketet innan jag började baka =). Jag bakade dessa goda lunchpepparkakor, de var riktigt mumsiga med smör och ost på! Nästa gång ska jag dock göra dem tunnare, kanske ½ cm och prova hur det blir. Mjölet var en positiv överraskning måste jag säga, luktar liiiite, lite kokos men smakar i princip ingenting sådant. Känns skönt att ha ett mjöl som jag kan baka GI-vänligt med =)

Nu sitter jag och väntar på "Vad blir det för mat" på tv4 plus, sen blir det jamie oliver. Under tiden ska jag snaska lite på rökt renhjärta och sagda pepparkakor! Hoppas ni har en bra kväll mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Marianns LCHF mat & bak

Vad roligt att du provat mina lunchpepparkakor!! Och kul att du bloggar om det! :D

kram Mariann


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback