I morgon är det dags att flyga och fara!

Det ska bli intressant att se vad Vilden har att säga när han vaknar i morgon bitti, i morse hann han inte ens öppna ögonen innan han började prata om hur mycket han läääääängtar till Stockholm och morbror! Dock ska han få vara på dagis på förmiddagen eftersom flyget inte går förrän 14.20. Kände att det är lika bra att han får bli av med lite energi på morgonen och så får jag tid att kolla igenom packningen i lugn och ro =). Ska dessutom hinna iväg och träna på morgonen, misstänker att detta lär bli en syndernas helg så det är väl lika bra att träna i förebyggande syfte. Nejdå, men jag vet att jag kommer ha dåligt samvete om jag inte tränar medan jag kan, så...

Jag hoppades på att Älskling skulle kunna komma loss lite tidigare från jobbet ikväll så vi hade hunnit umgås lite extra, men förhoppningarna verkar grusas :-/. Kanske inte världens undergång (vi blir ju trots allt bara borta till på söndag) men ändå! Kramas är bra =) och som jag sagt tidigare så är vi ju inte direkt jättevana att vara borta från varandra. 

Nej, nu ska jag se sista minuterna av Jamie Oliver på tv4+ och sen får vi se vad aftonen bjuder på! 

ha en bra helg mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback