Torsdag

I morse drog jag på gymmet, insåg igår att det var länge sedan jag körde ett renodlat konditionspass så då tyckte jag att det var dags. När jag var på instruktörsledd träning i tisdags fick jag instruktioner för intervallträning, men där fegade jag faktiskt ut idag =) Provade istället att börja springa i lite motlut, något jag inte gjort tidigare. Det gick bra, det var skönt med en ny liten utmaning. Inser mer och mer vikten av att variera träningen litegrann då och då, inte minst för att jag psykiskt ska orka med att fortsätta träna =) Fysiskt har jag nästan obegränsat med energi för första gången i mitt liv, så det är bara hjärnan det hänger på numera!

Idag har jag och Sara även kämpat med lite förnyelse i hennes hår, det går dock sådär så vi får nog kämpa vidare i morgon =)

Nej, nu ska jag lata mig en stund innan det är dags för sängen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback