Träning träning träning!

Idag blev det ännu ett besök på gymmet, skulle träffa instruktör för att förnya mitt träningsprogram. Blev ett program med mestadels fria vikter, till skillnad från mitt gamla som bara innehöll maskiner. Det ska bli skönt med lite variation, när träningen börjar bli slentrian så vet man att det är dags att göra något åt saken! Jag lär dock ha en grym träningsvärk i låren i morgon, hon fick mig att göra utfallssteg hela läktarens längd, och sen tillbaka också =)

I övrigt händer inte mycket. Jag verkar ha en smått grinig liten kille här hemma idag, jag tror inte att han riktigt kommit ikapp efter helgens eskapader ännu. Strax ska jag fixa lunch åt sagda Vilden och sen ska vi iväg och träffa barnpsykolog Annika kl 13.00.

Är för övrigt fortfarande i chocktillstånd över klänningarna, trodde aldrig att jag skulle ta mig i dem =) och här trodde man att man var så smal på den tiden :-P

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback