Trött och lite irriterad.

Men i alla fall det senare botas troligen med en rejäl dos friidrott, Diamond League på tv4 Sport nu!

Irriterad ja. Det är bara förnamnet. Tydligen så ska man straffas från alla håll för att man jobbar deltid, både vad gäller A-kassa och även från mer oväntade håll. Men nog om detta, vi får se om det hela kanske löser sig litegrann i morgon. Annars kommer det nog ett desto argare inlägg i morgon kväll =).

Idag har varit en fullspäckad dag! Har jobbat 10-15.30, sen drog jag iväg till Sara för att färga lite hår =). Väl färdig med detta så fick jag idén att det var dags för lite sommarblommor på tomten. Sagt och gjort, jag drog iväg ut på byn och köpte jord och blommor (och knäckte nästan ryggen på kuppen). Nu är blommorna planterade och tomten något mer välstädad, så jag tycker att jag har gjort ett rätt bra dagsverke. Har dessutom slagit igång en tvättmaskin och plockat undan lite i det katastrofområde som kallas vårt hem. Det här med ordning är inte vår starkaste sida direkt...

Alla stolarna är förresten klädda nu, skitsnyggt blev det! Så min käre blivande man ska ha en eloge för valet av tyg. Det var inte något som jag skulle ha valt, men tur var väl kanske det. Det är tydligt att man fastnar i sina egna gamla hjulspår ibland..


Nej, nu ska jag koncentera mig på friidrotten, ren njutning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback