Födelsedag på G!

Idag kör jag ett litet bakningsrace eftersom en viss Älskling fyller 20-nånting på fredag =) han vill inte prata om hur gammal han blir, men om vi säger så här: nästa år blir det stor fest eftersom han fyller jämnt, och sen säger jag inte mer =) Har just bakat sommarkaka och tänkte egentligen baka saffransskorpor nu, men av någon anledning glömde jag köpa saffran när jag var på affären, så det får vänta. Älskling har just dragit på TKD-träning i Pite så jag är billös. 

Race och race förresten, vi får se om jag ids baka mer idag! Har varit så förbaskat huslig i några dagar nu så det nästan är hemskt. Julgardinerna hänger uppe, och ljusstakar och stjärnor lyser i fönstren. Har sytt en gardin till tvättstugan också, det tog bara nästan sex år =) men nu ser även det fönstret bebott ut till slut.

Nej, nu ska jag gå och sätta igång perkulatorn så att det finns kaffe när Sara kommer, annars kanske jag får stryk =)

Avslutar med några bilder från en skogspromenad för några veckor sedan!


Kommentarer
Postat av: Anette

24? han ser inte ut att va en dag över 22 :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback