....och så var det ju det här med vikten...

Som ni kanske ser på min nyligen uppdaterade weight loss ticker här till vänster så har de senaste månaderna mestadels bestått av hejdlöst frosseri, framförallt under bröllopsresan =) har till och med varit upp på 79 kilo men har lyckats gå ner två kilo redan innan jag uppdaterade tickern! Känns verkligen i kroppen att jag inte levt hälsosamt på sistone, men å andra sidan så tog jag ett medvetet beslut innan vi reste, att äta och dricka vad jag ville under den veckan. Dock är en viktuppgång på sisådär 7 kilo aldrig helt okej =)

Hur som haver, nu är det nya tag som gäller, äta ordentligt och träna några gånger i veckan. Tänkte även komma igång med boxandet tillsammans med Älskling igen. Vi tog oss ett pass i lördags vilket har resulterat i stora problem med att gå sedan dess =). Har även hunnit vara iväg på gymmet ett par svängar med fina
Sara, skönt!

Däremot kommer de närmaste dagarna att bli ganska stillsamma eftersom jag ska iväg och laseroperera ögonen i morgon! Har längtat så jäkla mycket och nu är det äntligen dags. Skulle egentligen göra detta redan innan vi for till Teneriffa, men tyvärr fick jag inte operera mig så nära inpå en utlandsresa. Nu hoppas jag bara att det inte dyker upp något sista minuten-hinder som gör att vi inte kan genomföra operationen ändå. Tänk på mig där vid niotiden i morgon, och håll tummarna för att allt går vägen!

Och på torsdag ska jag hitta på andra tokerier, men vad det är får ni veta när allt är klart =)

Nu ska jag spela lite Bubble witch saga på facebook, det där jäkla spelet driver mig till vansinne...

God natt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback