Shoppingspree!

Idag, efter att vi hämtat Vilden på dagis, så drog vi till Luleå för lite julshopping. Kan väl inte säga att vi handlade sådär jättemycket, men några julklappar är då avklarade i alla fall! Egentligen ville jag mest till stan för att hitta lite kläder att ha på mig i morgon på rekryteringsseminariet, men lyckades bara hitta ett par svarta byxor, vilket jag i och för sig verkligen behövde. Hur som helst betyder detta att jag antingen får gå i mina nya byxor och BH i morgon, eller också får jag gräva fram något ur garderoben =) Det löser sig nog säkert... problemet är bara att alla mina kläder sitter så taskigt just nu eftersom jag gått upp några kilon sen bröllopet, och alla mina gamla (stora!) kläder har jag kastat... Men något lyckas jag garanterat hitta!

Dagens Vilde-citat:

(Vilden står och tittar på julgrans-lullull) - Åh, titta pappa, glitter och glamour!


Annars händer det inte så fasligt mycket, ska ju som sagt på rekryteringsseminarium i morgon, så håll tummarna för mig!

Nu ska jag antingen göra någon nytta, eller också fortsätta svära lite mer över bubbelhelvetena....

Kommentarer
Postat av: Anette

Ja skulle antsälla dig handlöst om du kom i nya snygga brallor å bh :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback