SNÖ??!!

gud vad jag är glad att vi får åka till varmare (och snöfria!) breddgrader om några dagar...





Idag väntar lekstund på Lomtjärn med Ann och barnen, ska bli skönt för Vilden att springa av sig lite. Vilken stolt liten grabb jag har varje fredag när det är dags att åka till badhuset och bada förresten! Hur jag än vrider och vänder mig så kan jag inte förstå hur det gick till när Vilden blev så här stor? Nyss låg han i min famn, fullständigt hjälplös och nyfödd, och nu närmar skolstarten sig. Uppenbarligen blir väl vi äldre också, fast jag lägger inte märke till det bara =) 

Lilla, underbara, älskade barn! Du berikar mitt liv varje dag och jag vet inte vad jag skulle göra om inte du fanns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback