17 dagar kvar!

Nu ni, nu närmar det sig! Spännande spännande =) Till helgen är det, såvitt jag vet, dags för möhippa. Det ska bli kul att se vad mina snälla vänner har hittat på åt mig! Ser ni någon som står och gör bort sig på byn på lördag så vet ni vem det är =)

Börjar vara dags att ta itu med de sista grejorna som ska göras till festen, typ bordsplacering, festprogram och så vidare. Problemet är bara att jag verkar ha gått in i någon förnekelsefas, jag gör allt annat förutom bröllopsfix just nu! Målar lister, städar, tvättar, tränar.... Vi får hoppas att jag kommer igång snart =)

Vilden har haft några jobbiga dagar nu, med ett humör som inte är av denna världen. Tur att man vet att allt går i vågor och att bättre tider kommer! Han riktigt söker konflikter just nu, gör allt för att trigga igång mig (oss) och går i taket direkt han inte får som han vill. Nåja, det är bara att härda ut och hoppas att han INTE är sådan här dagarna före bröllopet!

På tal om Vilden, det börjar vara dags att bege sig mot dagis och hämta hem sagda unge. Ha en bra dag allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback