Bakat på morgonen!

När vi var i stan tidigare i veckan så köpte jag lite ingredienser på hälsokosten för att baka LCHF-ostfrallor. Provade göra dem nu på morgonen och de blev riktigt goda, det bästa LCHF-brödet jag provat än så länge. Det har faktiskt brödkänsla, till skillnad från många andra recept =) och för mig som älskar västerbottensost så är ju det här perfekt! Recepetet hittade jag här på Åses blogg. Det är en jättebra blogg med många kanonfina LCHF-recept, så kika in om ni är intresserade av sånt! Har även sett att hon har provat göra varma mackor med det här brödet, så det ska testas, det också!

Nu kör jag hårt med LCHF fram till bröllopet, senaste veckorna har ett eller två kilo smugit sig på mig, kilon som jag INTE känner för att ha på kroppen när klänningen ska på. Storleksmässigt så är det ingen fara för klänningens skull, men man vill ju gärna känna sig så fin som möjligt =) Ska bli så roligt att få göra provuppsättningen av håret också, det blir den 18:e vi ska testa den. Den 15:e ska jag till frissan för att fixa färgen, och sen ska löshåret sättas in. Kommer blir väldigt långhårig, så det blir roligt att prova på det också =)

Igår var jag på gymmet, och det känns i vissa kroppsdelar idag kan jag säga! Utfall tar bra på vissa delar som är nödvändiga för att sitta ner.... I morgon blir det ett löppass efter att jag lämnat Vilden på dagis, om nu inte förkylningen som härjar i familjen har nått mig tills dess vill säga.

Nej, nu ska jag försöka göra lite nytta innan Vilden ska hämtas. Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback