Lite ny design!

Vet inte om alla ser det, men jag har i alla fall gjort om designen här på bloggen litegrann. Ser ni det inte, så tryck f5 för att uppdatera så borde det dyka upp! Vill egentligen ha mer färg här, men får inte riktigt till det. Meddelar er när jag får till det och ändrar igen =)

Idag har jag hunnit med lite av varje. Började med att barnvakta lilla Molly en stund och sen begav jag mig iväg till gymmet för ett löppass. Sen hem, duscha och laga middag innan det var dags för möte med min nya jobbcoach. Var lite skeptisk med tanke på hur lite givande min tid med den förra jobbcoachen var, men den här tjejen verkar vara riktigt bra och det ska bli kul att se vad som händer!

Det närmar sig....!

Nu ska jag ta och krypa i säng så jag orkar upp med Vilden i morgon! Sov gott mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Sara - Mamma till Molly ♥ och Simone ♥

så tjusigt vännen =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback