Möhippa och bröllopsplanering =)

Igår var det dags för min möhippa! Mina fina vänner hade grunnat och planerat, och resultatet blev en inspelning i studion på Havsbadet, en något pinsam sväng på stan där jag fick ragga snygga karlar, en suverän middag och två roliga timmar på bowlinghallen! TACK än en gång allihopa, jag hade jätteroligt! har tyvärr inga foton att dela med mig av, men hoppas på att tjejerna skickar bilderna till mig så jag kan lägga upp några här =) Annars finns det några bilder på min systers blogg.

Nu går vi in i slutfasen av bröllopsplaneringen, det som återstår är:
  • Spika bordsplaceringen klart!
  • Köpa diverse dukningsmaterial: dukar, värmeljus osv
  • Beställa tårtorna
  • Repa i kyrkan =)
  • Fixa spellistan för kvällen
  • Färdigställa festprogrammen
  • Inhandla mängder med alkohol + alkoholfria alternativ
  • Fixa kvällsvickningen
  • Provsmaka välkomstdrinken
  • Färga mitt hår, sätta in löshår, provuppsättning av håret och provsminkning
  • Fålla Vildens byxor
  • vad har jag glömt??

Nu ska jag ha lite kvällsmys med min blivande man =)

Kommentarer
Postat av: Anette

Öva på lyftet i valsen?

Postat av: anja

Lära sig dansa vals :)

2011-09-12 @ 02:44:02
URL: http://anjaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback