Promenerat, friidrottat och simmat =)

Ja ni ser, jag bara tränar hela tiden =) Fast friidrottstittande på TV kanske inte räknas som att sporta?! Äh....

I morse började jag med en promenad tillsammans med
Sara och sötMolly, och ikväll har jag varit och simmat tillsammans med syster och Cissi. Simningen var skön, men det märktes att det var ett tag sedan sist =) Misstänker dock att löppasset i morgon bitti inte blir av, eftersom jag planerar att kliva upp i natt kl 03.30 och se Christian Olssons trestegskval, det KAN jag ju bara inte missa!

Blev lycklig idag förresten! Lagerhaus lanserade sin nya webbshop idag för oss som "gillar" dem på fejjan. Satt och surfade runt litegrann på sidan, och där upptäckte jag att de säljer kapslarna till kaffemaskinen som jag fick av min snälla svärmor! Visserligen säljs de på andra ställen på nätet, bl.a på Kapslar.se, men där måste man köpa 8 st 10-pack för att över huvud taget få beställa. På Lagerhaus säljer de 10-packen en och en, vilket var helt suveränt enligt mig. Vill få smaka på de bryggkaffekapslar som finns att välja på innan jag köper 80 kapslar...

Nej, nu ska jag se lite av friidrottssändningarna från natten som var innan jag ska krypa i säng, ska jag orka upp halv fyra så bör jag nog gå och lägga mig snart.... ;-)

Sov gott mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback