Slut friidrott :-/

Känns alltid lika trist när ett friidrottsmästerskap avslutas, älskar verkligen att titta på sånt! Fast jag tror min familj är tacksam över att det tar slut nån gång, är nog inte roligaste mamman eller trevligaste sambon när jag sitter klistrad framför teven eller datorn. =) Tack och lov är det ju inte länge till finnkampen, så då får jag friidrotta lite till!

Skickade iväg familjen på bio ikväll, belöning till Vilden för att han är en så himla duktig kille! Ett problem vi har brottats länge med börjar kanske lösa sig till slut i alla fall, vilket är suveränt. De skulle se Smurfarna på 3D, gissar att Vilden kommer vara förtjust. =) Själv håller jag på att baka LCHF-formbröd, samma recept som jag bloggade om för några dagar sedan, men tredubbel sats för att passa att göra i sockerkaksform. Ska provsmaka även det så återkommer jag om resultatet senare...

I morgon ska jag först få äran att passa söta lilla Molly en stund, och sen framåt kvällen så ska jag iväg på möte med min nya jobbcoach! Det ska bli intressant att se vad hon har att säga.

Nej, nu är det bäst att jag går och kollar till mitt bröd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback