Avslöja hemligheter.

Det där lyckoruset jag pratade om i förrförra inlägget? Förutom alla de bra sakerna med familj osv som jag räknade upp där och då, så finns det ju fler saker att glädja sig åt =)

Till exempel att jag ÄNTLIGEN fått ett jobb, ett femmånaders vikariat som börjar 2 maj. Som jag längtar!

Eller till exempel att Älskling kommer att få en alldeles särskild (något tidig, förhoppningsvis) födelsedagspresent lagom till 30-årsdagen. Beräknat leveransdatum är ungefär den 9 november. Vår älskade Vilde ska nämligen bli storebror!

DET kallar jag anledningar till att glädjas =)

Kommentarer
Postat av: Sara- mamma till Molly och bonusen Simone

Jippi jippi! =) nu äntligen behöver jag inte vara rädd att försäga mig längre ;-) STORT GRATTIS min älskade vän <3

Postat av: Hanna - mamma till Elensia

Ha! I knew it! Vad skoj, grattis till er :]

2012-04-16 @ 20:57:47
URL: http://larsjos.com
Postat av: Annica

GRATTIS! igen... Säger som Sara, då behöver jag int vara rädd att försäga mig! Och så roligt att du har fått jobb! Vars då? Och med vad?

2012-04-17 @ 13:09:21
URL: http://borgskan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Dubbelt GRATTIS då :)super skojjsigt

2012-04-18 @ 15:06:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback