v 12 i morgon!

Ja herregud, tiden springer verkligen. Tyckte nyss vi var i vecka 4 =) På måndag blir det inskrivning, frånsett den skräckupplevelse som det lär bli att ställa mig på vågen så ska det bli kul! På något sätt känns det som att allt blir mer verkligt när man börjar springa hos barnmorskan =).

Annars då? Fick mig ett välbehövligt besök hos frissan i går, skönt! Nu skulle jag bara behöva någon som känner för att färga barret på mig också =) Har ju faktiskt inte visat nån bild sedan jag bytte hårfärg, får väl fixa det någon dag här snart..

Nej, nu ska jag gå och göra lite nytta!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

kikar in :)

Postat av: Åsa

ÅH grattis till havandeskapet!!

Vad roligt att du är med och tävlar!



Mvh

Åsa

Hafva

2012-04-23 @ 15:52:13
URL: http://hafva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback