Monday

Ja förbaske mig om det inte blev måndag ännu en gång =) Morgonen har börjat bra med god lowcarb-frukost, ett benpass på gymmet och nu har jag fått mig en kaffekopp också! Enda minuset i kanten är att jag just nu sitter på "jobbcoachningen" men den varar väl inte för evigt, den heller.... borde hellre sitta hemma och skriva världens bästa ansökningsbrev till en tjänst som jag blivit tipsad om, men det hinner jag väl ändå, får vi hoppas =)

Veckans projekt är att få min dygnsrytm i rätt form igen, sedan julledigheten har det blivit alldeles för sena kvällar, vilket gjort att det är förbannad tungt att kliva upp på morgonen! Så det ska jag försöka få ordning på =)

Nehej, kafferasten är visst över så nu får jag återgå till coachningen =) ha en bra måndag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback