Sanningens minut...

....var det i morse när jag ställde mig på vågen för första gången på lääääänge. 80,3 var den sorgliga sanningen, 6 kilo upp sedan bröllopet! Men ingen idé att förtvivla, nu tar vi nya tag och kapar kolhydraterna! När jag fått ordning på maten så ska jag börja träna igen, men en sak åt gången...

Det känns i kroppen idag att den suktar efter kolhydrater, men vet ju att suget går över på ett par dagar så det är bara härda ut. 

Dagens meny

Frukost: turkisk yoghurt med kokosflingor (ska byta ut den mot något mer kolhydratsnålt, men har inte riktigt kommit fram till vad...)

Lunch: stekt kyckling med sås av svamp och schalottenlök.

Middag: LCHF-panerad torsk med skirat smör och lite kokt broccoli/blomkål.

Nu ska jag gå och börja med sagda middagsrätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback