En liten blogg-lista...

bara för att det var så länge sen!


Senaste

Låt du hörde: Youngblood - EMD.

Film du såg: DET.

Mat du åt: En tunnbrödrulle till lunch... nyttigt värre =)

Kram: Lilla Vilden.

Puss: Älskling.

Känslan: Glädje!

Bråk: Är nog med Vilden tyvärr :-/

Resa: Bröllopsresan till Teneriffa!

Glädje: Min fantastiska familj och bebben i magen förstås =)

Längtan: Längtar till jobbet.. =)

Dröm: Inatt drömde jag om mina Vidselskompisar!

Personen du träffade: Sara.

Person du pratade i telefon med: Älskling.

Personen du fick sms av: Sara.

Gången du var utomhus: En sväng till ICA för någon timme sen.

Gången hela din familj åt middag tillsammans: Igår!

 

Antingen-eller-frågor:

Storstad eller landet: Jaaa... måste jag välja så bor jag nog hellre på landet tror jag.

Hamburgare eller pizza: Pizza.

Kött eller fisk: Älskar båda!

Hund eller katt: Hund!

Aftonbladet eller Expressen: Aftonbladet.

McDonalds eller MAX: Definitivt Max.

Vin eller Öl: Vin!

Charter- eller skidsemester: Charter.

Sverige eller Utlandet: Utlandet, men alltid skönt att komma hem också!

Sport eller nyheter: Nyheter.

Hockey eller fotboll: Absolut hockey.

Ljushåriga eller mörkhåriga killar: Oväsentligt tror jag.

Sommar eller vinter: Sommar!

.

Fem saker du alltid har i ditt kylskåp?
- Mellanmjölk
- Skinka
- Kalvfond
- Parmesanost
- Tomatpuré

Fyra saker du inte kan vara utan?
- Min familj
- Telefonen
- Försvarets hudsalva
- Datorn

3 saker du inte kan äta?
- Ärtsoppa
- Bruna bönor
- Fläsklägg

Två saker som gör dig glad
- Familj/vänner
- Att träna

En sak du gör oftast flera gånger i veckan
- Lagar mat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback