Tiden rusar!

Ja jösses vad fort tiden går ibland :-) första veckan på jobbet har varit jätterolig och lärorik även om den till största delen bestått av arkivarbete. Men man lär sig faktiskt mycket av det också :-) idag tror jag att vi ska börja jobba mer med datorn, registrera ansökningar och så. Det blir kul!

Idag går vi även in i v.14. Just nu mår jag så bra och är såpass pigg att jag själv har svårt att tro att jag är gravid :-) någon gravidmage har jag heller inte fått, det syns bara att jag gått upp i vikt! Men har då lyckats bromsa viktuppgången iaf, alltid något :-) däremot känner jag att det fladdrar till inne i magen ibland, så bebisen tränar tydligen för fullt där inne. Min nya chef har semester i veckan så på jobbet har jag ännu inte kunnat säga nåt om bebisen eftersom hon inte vet om det än. Menmen, till veckan kan jag bekänna mina synder :-)

Nej, nu ska jag stänga ögonen en stund medan bussen rullar mot Luleå. Hoppas ni får en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback