12 dagar över tiden

Varför, varför, VARFÖR kan inte lillskrutten bara komma nu?! Jag är så vansinnigt less och längtar verkligen efter att få träffa nya familjemedlemmen. Vilden har gett upp, han misströstar och tror att lillebror aldrig har tänkt komma :-(.
 
Pratade med spec.mödra i Sunderbyn idag och fick en tid till på fredag. Har inget hänt innan dess så blir det en tripp dit för överburenhetskontroll, då kommer vi ju i så fall ha gått 15 dagar över tiden så då kommer jag nog att kräva igångsättning, nån måtta får det faktiskt vara. Visst är det bra för bebisen och mig om det hela får starta av sig själv, men riskerna ökar ju när man går över tiden och drygt två veckor får faktiskt räcka! Men håll tummarna, förhoppningsvis så startar det ju av sig själv innan dess....
 
Nä, om jag skulle ta och krama lite på min sötunge och sen stoppa honom i säng!

Kommentarer
Postat av: Mli - Husägare & blivande mamma ♥

Vilken frustation! Hoppas bebben kommer snart! Lycka till :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback