Vilket väder!

Ja herregud så varmt det är, men ska inte klaga :-) de få riktiga sommardagar vi får här uppe får man se till att ta tillvara på!

Igår var jag och Wille på PDOL, varmt även där men trevligt hade vi :-) åkte lite karuseller, spelade bort pengar, käkade langos och sådär. Sen på kvällen så kickade jag ut gubben ur huset. Då drog han till Malmesjaur och umgicks och fiskade till mitt i natten :-)

Idag har vi inte gjort många knop, just nu är grabbarna i Brännis och jag sitter ensam hemma och tittar på friidrott. Älskling skulle provköra bärstolen med Alvar i men vet inte hur det blev, var nog kanske lite för mycket insekter för att ha honom ute i det fria :-)

Idag klippte jag Willes hår och tänkte än en gång på en kul grej: jag och båda grabbarna har precis likadana "storkbett" i nacken alla tre :-) märkligt vilka saker som går i arv ibland!

Nä, tillbaka till friidrotten...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback