Jobb jobb!

Oerhört ansträngande, tredagars arbetsvecka :-) men det räcker gott och väl just nu, att vara borta från sin niomånaders mer än så... Njaaa. Är ju inte hemma förrän tidigast 17.40 ungefär och Alvar har nattitajm klockan 19 så det blir inte mycket umgänge med honom de dagar jag jobbar!

Men det går då bra på jobbet i alla fall, känner att jag får mycket förtroende att jobba självständigt trots att jag är lite ringrostig :-) har ju inte heller jobbat på det här teamet tidigare så det är lite nya rutiner att lära sig. Jag förstår att vissa människor kan haja till lite när de hör att man jobbar på Kronofogden men det är en riktigt bra arbetsplats och ett intressant arbete!

Nä nu ska jag nog krypa till kojs, i morgon kommer rapport om resultatet från första carbfria veckan :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback