En vecka

Idag har det gått en vecka sedan Raja fick somna in. Visst blir vi ledsna fortfarande ibland men överlag så känner jag mig glad över att vi fick ha henne i nio fina år och säker på att vi tog rätt beslut. Men idag skulle jag fylla i blanketterna till försäkringsbolaget och då kom tårarna igen. Gud så jag saknar henne! Hon kunde vara sjukt envis och irriterande ibland, men hon var så glad, så intelligent och världens snällaste hund! Hon var vår första bebis och jag kommer alltid att minnas henne med så stor glädje. Det blev så verkligt på något vis...

Vi tog en snabbsväng till stugan idag, Danne skulle kolla några saker och så behövde vi bara lite frisk luft. Vi gick där och bara strosade och pratade om vart vi ska begrava henne. Wille funderade mycket på när hon skulle komma (när askan kommer) och pekade ut den plats där han tyckte att hon skulle ligga.

Lilla gumman, du är så älskad och så saknad!


Raja, den första dagen hos oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback