10 saker du kanske inte visste om mig

1. Jag började lyssna på Björn Afzelius när jag var 8-9 år gammal och sen dess har jag varit fast. Jag har MINST en Afzeliuslåt för varje tillfälle, varje sinnesstämning. Det finns ingen musik som får mig må så bra som hans och en av mina stora sorger är att jag aldrig hann se honom live.

2. Jag är extremt ointresserad av smink och kläder men har alltid varit nojjig över mitt hår. Inte så att jag tycker att jag har perfekt frisyr men har jag lagt ett hårstrå på ett visst sätt så ska det ligga så :-)

3. Min älsklingsfilm, alla kategorier, är Nyckeln till frihet.

4. Jag älskar att skriva listor över allt möjligt: packlistor, handlarlistor och så vidare. Kontroll över tillvaron kanske :-)

5. Jag har fem syskon: tre systrar och två bröder. Att ha en stor familj är verkligen guld värt! Har även fem styvbröder.

6. Jag är en TV-spelsnörd och en bokmal....

7. Mina bästa ämnen i skolan var svenska och engelska, mitt sämsta var matte. 

8. Jag har flyttat åtta gånger hittills i mitt liv.

9. Jag betraktar strykning och mangling som avkoppling (om jag får göra det i lugn och ro alltså!)

10. Jag är tyvärr inte innehavare av ens den allra minsta konstnärliga ådra, även om jag önskar att det vore annorlunda på den fronten :-) nåja, man kan ju inte vara bra på allt!

Det var tio grejer det. Är det någon som känner sig manad att skriva sin egen lista?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback